رئیس روابط عمومی استانداری یزد در بازدید از حوزه هنری:اخلاص در انجام کار هنری، زمینه ماندگاری اثر را فراهم می آورد


مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد در ادامه دیدار از روابط عمومی ادارات و نهادهای استان با حضور در حوزه هنری از این مرکز بازدید کرد.
سید عبدالمجید قائم محمدی در این دیدار با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) فعالیت در بخش های هنری را کاری حساس و ظریف ارزیابی کرد و گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کارهای بزرگ، ماندگار و ارزشمندی در عرصه های هنری میهن عزیز اسلامی خلق شده است که جای تقدیر دارد.
وی با بیان این که اخلاص در انجام کار هنری، زمینه ماندگاری اثر را فراهم می آورد با اشاره به نقش هنر و تاثیر هنرمندان در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: هنرمندان در عرصه های دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و در ایجاد شور و نشاط معنوی در میان رزمندگان اسلام تاثیرگذار بوده اند.
رئیس روابط عمومی استانداری با اشاره به فضای هنری قبل از انقلاب در کشور اظهار داشت: فضای هنری در دوران رژیم مستبد پهلوی آکنده از ابتذال و فساد بود و از هنر به عنوان ابزاری در جهت گسترش فرهنگ غرب و ترویج فساد سوء استفاده می شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی هنر به جایگاه واقعی خود بازگشت و در مسیر متعالی خود قرار گرفت.
وی از ملک ثابت به عنوان مدیری موفق، متعهد، دلسوز و فعال یاد کرد و از خدمات و تلاش های وی در عرصه های هنری استان قدردانی نمود.
رئیس حوزه هنری یزد نیز در این دیدار با بیان این که باید آثار هنری در محیطی سالم و آرام خلق شود گفت: به جاست تا امکانات استان در بخش های هنری به صورت هماهنگ و ساماندهی شده مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان این که مدیران باید در کنار نظرات و دیدگاههای خود، مسائل تخصصی را خصوصا در بحث های فرهنگی و هنری مدنظر قرار دهند ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند در این رابطه نفش موثری را بر عهده بگیرند.
وی در پایان بر دمیدن روح نشاط و شادابی در جامعه هنری تاکید کرد.
در ادامه این بازدید، رئیس روابط عمومی استانداری از بخش های مختلف حوزه هنری یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
 
تاخیر در انتشار خبر به علت عدم همکاری روابط عمومی استانداری یزد در ارسال اخبار است

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا